Szervezeti hatékonyság fejlesztése
A tréning anyagát minden esetben úgy állítjuk össze, hogy az általános témák mellett az adott cég igényeihez és problémáihoz igazodjunk.
Mindazonáltal jellemzően az alábbi területekkel szinte minden esetben foglalkozunk: emberismeret; konfliktuskezelés (oka, háttérmechanizmusa, feloldása); a hatékony kommunikáció ismérvei; a pontos információszerzés fontossága és kivitelezése; folyamatmenedzsment (elméleti- és gyakorlati technikák); ügyfélkapcsolatok kezelése; vezetői attitűdök a hatékonyság tükrében, önismeret; hatékony csapatmunka.
ajánlatkérés kérdésem vanMunkahatékonyság online munkavégzés idején
Az online munkavégzés rengeteg olyan kihívást tartogat, ami a 8 órás irodai munka során fel sem merül. Pontosan ezért, a megfelelő teljesítményhez, valamint a mentális egészség megőrzéséhez számos új kompetenciára szükség van. Ebben segít ez a tréning.
A képzés során jellemzően az alábbi témákkal foglalkozunk: otthoni iroda kialakítása; munka és magánélet/énidő szétválasztása; stresszkezelés otthoni környezetben; a túlóra kérdése; a szociális élet átalakulása: digitális kapcsolattartás, időmenedzsment, avagy a kávészünet otthon is fontos; hatékony munkavégzés az online térben; online meetingek és konferenciák; teljesítmény-visszajelzés; elismerés; motiváció; a szervezet iránti lojalitás megtartása.
A tréningen tanultak alkalmazása lehetővé teszi, hogy az otthoni/online munkavégzés – legyen az saját döntés vagy kényszer (pl. vírushelyzet) – ne menjen a munka vagy a mentális egészség rovására.
ajánlatkérés kérdésem vanGenerációk közötti együttműködés
A generációk közötti szakadék bizonyos szempontból mélyebb, mint eddig bármikor. Ez azt is jelenti, hogy a különböző életkorú nemzedékek együttműködése is több kihívást tartogat. A cég hatékony működéséhez elengedhetetlen, hogy az eltérő generációhoz tartozó munkatársak ismerjék, értsék és megértsék a náluk idősebb vagy épp fiatalabb kollégák “működését”.
A tréningen az alábbi fő témákon keresztül építünk hidat a már említett szakadék áthidalására: korok-emberek-szükségletek, generációk közt: veteránok, baby boom, X, Y, Z és Alpha nemzedék, karriercélok, motivációk, hatalomhoz való viszony, munkaértékek és munkahellyel szembeni elvárások a különböző generációk számára, generációs kihívások a munkahely és a vezetők szempontjából, generációs problémák, konfliktusok megelőzése, kezelése és feloldása.
ajánlatkérés kérdésem vanKonfliktuskezelés
A konfliktushelyzetek kezelése egyben izgalmas önismereti utazás is, hiszen a személyiségünk felelős azért, hogyan reagálunk. Van, aki imád konfrontálódni, ám hajlamos elfelejteni, hogy a saját igazának bizonygatása mellett a konfliktus megoldása ilyenkor könnyen háttérbe szorul. Akad, aki konfliktushelyzetben teljesen lefagy, és csak utólag jön rá arra, hogy mit kellett volna mondania ahhoz, hogy képviselje saját érdekeit.
A tréningen végigvesszük a céges környezetre jellemző leggyakoribb konfliktushelyzeteket, valamint azon kommunikációs technikákat, amelyek segítségével könnyebben feloldhatjuk azokat. Ha pedig kevesebb a félreértés, a sértődés, és több a win-win megoldás, akkor ezzel fontos lépést tehetünk a nyugodt, kiegyensúlyozott és szerethető munkakörnyezetért, amely hosszú távon a produktivitás egyik záloga.
ajánlatkérés kérdésem vanMemóriatréning
Volt egy frappáns kezdő mondatunk, de most nem jut eszünkbe!
A memóriatréningen olyan gyakorlatokat és technikákat mutatunk, amelyek alkalmazásával hosszú időre elfelejtheti (Khm…) a fentihez hasonló problémákat, legyen szó egy meetingről, prezentációról vagy bármilyen más munkahelyi teendőről!
ajánlatkérés kérdésem vanA viselkedéskultúra alapjai
„Felnőtté nem az életkora teszi az embert, hanem a viselkedése.”(Tokaji Zsolt)
Fájdalmas mondat, de igaz. Céges közegben pedig különösen indokolt az elvárásoknak megfelelően viselkedni. A kérdés az, hogy Ön tudja-e, mikor mi az elvárás? Például, visszategezhetjük azt a nőt, aki “sziával” köszön? És mi a helyzet, ha férfi az illető? Ki választ asztalt egy étteremben? És ha már étterem: hogy lehet eligazodni a kiskanál-kisvilla kistányér-nagytányér káoszában? A viselkedéskultúra alapjai tréningen az ilyen, és ezekhez hasonló illemtani témákat járjuk körül. És miért hasznos, ha az új ismeretek birtokában többé nem kell a protokoll-problémákon rágódnia? Mert így a jelentősebb eseményeken, céges rendezvényeken végre Ön is arra figyelhet, ami igazán fontos.
ajánlatkérés kérdésem van